Спирачна система

Post Reply
User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Спирачна система

Post by Izanagi » Fri Apr 27, 2012 10:29 pm

1. Дискове и апарати - сивик 5-та и 6-та японска сглобка.

1.2 Предни

1.2.1. 262мм конверсия за коли с 240мм оригинални спирачки.
а. Нужни части:
- шенкели от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- главини от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- дискове от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- апарати от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
б. Инсталация:
- сменяте всичко с новото, всичко пасва без преправяне с оригиналните маркучи на колата.

1.2.2. 280мм конверсия за коли с 240мм оригинални спирачки.

1.2.3.1. Конверсия с дискове от Прелюд.
а. Нужни части:
- шенкели от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- главини от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- дискове 280мм от Prelude, доколкото знам с 280мм са H23 и H22.
- апарати от Prelude, доколкото знам с 280мм са H23 и H22.
б. Инсталация:
- разпробивате дисковете от Прелюд на 4х100, не е фатално и да не е много точно , защото диска си ляга точно на главината и няма да бие. Няма да пасне после болтчето за затягане на диска към главината, което не е фатално, но е пожелателно да се разпробие нова дупка на диска за него.
- сменяте шенкелите и главините.
- налагате дисковете и апаратите и виждате, че не пасват - апаратите не могат да се монтират директно , трябва на фреза да се отнеме 3,7мм ( хубаво е да се премери, да не се окаже че има разлики м/у моделите и годините) от основата на апаратите, за да може като се монтира да се прибере 3,7мм навътре към двигателя.
- ламарините, които стоят зад дисковете са с ръб и при слагането на по-големите дискове ще започнат да стържат, трябва или да се изреже ръба или да се угъне.
- монтирате дисковете и апаратите без друго преправяне, болтовете пасват, маркучите също.

1.2.3.2. Конверсия с дискове от VW Corrado, аз лично не съм я правил и има някои неясноти.
а. Нужни части:
- шенкели от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- главини от Vti или някои D16-ки, които заводско са с 262мм предни дискове.
- дискове 280мм от VW Corrado.
- апарати от Prelude, доколкото знам с 280мм са H23 и H22.
б. Инсталация:
- сменяте шенкелите и главините.
- налагате дисковете и апаратите и виждате за да проверите дали пасват или трябва обработка.
- ламарините, които стоят зад дисковете са с ръб и при слагането на по-големите дискове може да започнат да стържат, трябва или да се изреже ръба или да се угъне.
- монтирате дисковете и апаратите , болтовете пасват, за маркучите не е ясно.
1.2.3. 280мм конверсия за коли с 262мм оригинални спирачки.

1.2.3.1. Конверсия с дискове от Прелюд.
а. Нужни части:
- дискове 280мм от Prelude, доколкото знам с 280мм са H23 и H22.
- апарати от Prelude, доколкото знам с 280мм са H23 и H22.
б. Инсталация:
- разпробивате дисковете от Прелюд на 4х100, не е фатално и да не е много точно , защото диска си ляга точно на главината и няма да бие. Няма да пасне после болтчето за затягане на диска към главината, което не е фатално, но е пожелателно да се разпробие нова дупка на диска за него.
- налагате дисковете и апаратите и виждате, че не пасват - апаратите не могат да се монтират директно , трябва на фреза да се отнеме 3,7мм ( хубаво е да се премери, да не се окаже че има разлики м/у моделите и годините) от основата на апаратите, за да може като се монтира да се прибере 3,7мм навътре към двигателя.
- ламарините, които стоят зад дисковете са с ръб и при слагането на по-големите дискове ще започнат да стържат, трябва или да се изреже ръба или да се угъне.
- монтирате дисковете и апаратите без друго преправяне, болтовете пасват, маркучите също.

1.2.3.2. Конверсия с дискове от VW Corrado, аз лично не съм я правил и има някои неясноти.
а. Нужни части:
- дискове 280мм от VW Corrado.
- апарати от Prelude, доколкото знам с 280мм са H23 и H22.
б. Инсталация:
- сменяте шенкелите и главините.
- налагате дисковете и апаратите и виждате за да проверите дали пасват или трябва обработка.
- ламарините, които стоят зад дисковете са с ръб и при слагането на по-големите дискове може да започнат да стържат, трябва или да се изреже ръба или да се угъне.
- монтирате дисковете и апаратите , болтовете пасват, за маркучите не е ясно.

Колко малки изглеждат 280мм в на 17" джанта :D
dsc00343bv.jpg
2. Спирачна помпа и серво.
Като смените дисковете може да се получи така, че спирачната помпа да се окаже малка и да няма достатъчно дебит. При което хода на педала става много голям и колата спира когато педала се натисне чак до долу.
Размера на помпата го пише отстрани под казанчето.

2.1 Сивик 5-та японска сглобка s ляв волан.
Сивиците 5-та генерация японска сглобка имат 3 различни размера помпи 13/16", 7/8" и 15/16" , прелюд и Integra имат 1".
Списък с заводските размери помпи според спирачките за ориентир:
240/барабани - 13/16"
262/барабани - 7/8"
262/240 - 15/16"
280/260 - 15/16" или 1"

2.1.1. Подмяна на помпа на кола със заводска 13/16" или 7/8".

2.1.1.1. Подмяна на помпата с 15/16".

2.1.1.1.1. Подмяна с помпа 15/16" от Prelude 4-та генерация с десен волан.
а. Нужни части:
- помпа 15/16" от Prelude 4-та генерация с десен волан.
- серво усилвател от прелюд.
б. Инсталация:
- помпата комплект със сервото директно се завиват на мястото на старите.

2.1.1.1.2. Подмяна с помпа civic 5-та 15/16" VTi с ляв волан или с 1" помпа от Prelude 4-та с десен волан.
Помпата на сивик VTi се завива директно на оригиналното серво, но това от VTi може да е по-дебело и е препоръчително да се ползва то.
Проблемът идва от това, че единия изход за впирачна тръбичка е с по-голям диаметър резба и трябва по-голям накрайник на тръбичката, от този на колите с 13/16" и 7/8" помпи

7/8" помпа
dsc00337q.jpg
dsc00338yh.jpg
1" помпа
dsc004121g.jpg
2.1.1.1.2.1. Подмяна с помпа civic 5-та 15/16" VTi.
а. Нужни части:
- помпа 15/16" от civic 5-та 15/16" VTi с ляв волан.
- накрайник за спирачната тръбичка, големият вариант.
б. Инсталация:
- подменя се накрайника на тръбичката от страната на файъруола.
- подменя се помпата, или помпата със сервото, след подмяната на накрайника всичко се завива директно.

2.1.1.1.2.1. Подмяна с помпа 1" от Prelude 4-та с десен волан.
а. Нужни части:
- помпа 1" от Prelude 4-та с десен волан и серво усилвател.
- накрайник за спирачната тръбичка, големият вариант.
б. Инсталация:
- подменя се накрайника на тръбичката от страната на файъруола.
- подменя се помпата със сервото, след подмяната на накрайника всичко се завива директно.

3. Разпределител на спирачното усилие.
При промяна на конфигурацията на спирачките се променя и баланса на спирачното усилие.
Сивиците имат разпределител на спирачното усилие, който определя какъв да е баланса предни-задни спирачки.
При преминаване на VTi-ски setup (262/240мм.), но ако се остави заводския разпределител се оказва, че задните спирачки работят много слабо.
Това налага подмяна на разпределителя на спирачното усилие.

3.1. Подмяна на разпределителя на модели с ABS.
...

3.2. Подмяна на разпределителя на модели без ABS.

3.2.1.Сивик 5-та генерация.
Разпределителят изглежда така, има маркировка, по която се вижда какъв е.
4040.jpg
При хечовете при преминаване на VTi setup (262/240мм.) на хеч най-добрите разпределители са е 4040 и 3540, но някои хора се оплакват от прекалено силни задни спирачки при 4040, така че 3540 може би е по-добрият вариант.
При седаните и купетата 4040 е най-добрият вариант.

3540 се намира в Европа на сивик седан с предни и задни дискови спирачки без ABS.
4040 може би се намира в Европа на сивик седан с предни и задни дискови спирачки без ABS. Има 2 варианта при седаните, едният е с 240/240, другият е с 262/240 и не е ясно кой с какъв разпределител е и дали 262/240 не е само с ABS.
4040 в щатите се намира само на Integra LS/RS 91-93 без ABS, познава се по формата.
а. Нужни части:
- разпределител 3540 или 4040.
б. Инсталация:
- подменя се без преправяне.

3.2.1.Сивик 6-та генерация.
Логиката е същата като при 5-та, но на разпределителя има някакви безмислени маркировки и трябва да се търси по парт номер
yhst-1408381693991_1862_17163477.jpg
4040 в Европа се намира на някои 6-та хеч и на Si купе след 99-та.
Парт номера е 46210-S04-901, заменен с 46210-S04-902.
а. Нужни части:
- разпределител 3540 или 4040.
б. Инсталация:
- подменя се без преправяне.

Очаквайте продължение.
Ако има въпроси или неточности пишете в темата.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Спирачна система

Post by Izanagi » Mon Apr 30, 2012 7:30 pm

Разпределители 3040:

46210-SR3-962 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1995 CIVIC Si
46210-SR3-962 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1992 CIVIC Si
46210-SR3-962 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1992 CIVIC DX (sedan)
46210-SR3-962 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1994 CIVIC LX

Разпределители 3030:

46210-SR3-013 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1992 CIVIC CX
46210-SR3-013 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1994 CIVIC DX (hatchback)
46210-SR3-013 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1994 CIVIC VX
46210-SR3-013 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1994 CIVIC DX (coupe)
46210-SR3-013 VALVE ASSY., DUAL PROPORTIONING 1994 CIVIC EX (coupe)

Малък списък със спирачни помпи от http://www.honda-tech.com

13/16th

46100-S04-A02
- 96-97 Civic DX/HX (2-DR)
- 96 Civic CX/DX (3-DR)
- 97 Civic DX/LX (4-DR)

46100-S04-A04
- 97-00 Civic CX/DX (3-DR)
- 97-00 Civic DX (4-DR)
- 98-00 Civic GX/LX (4-DR)
- 97-00 Civic DX/HX (2-DR)

7/8th
46100-SR3-913
- 88-91 Civic Wagon 4WD 1600 (5-DR)
- 90-91 CRX Si
- 93-95 Civic EX (Non-ABS) (2-DR)
- 94 del Sol VTEC


15/16th

46100-S04-A14
- 97-00 Civic EX (2-DR)
- 99-00 Civic HX/Si (2-DR)

46100-SH4-A11
- 90-91 Civic EX (4-DR)

46100-SM4-J04
- 89 Accord LXi/SEi (All)
- 89-91 Prelude 2.0Si

46100-SR3-043
- 88-91 CRX DX/HF
- 88-89 CRX Si
- 88-91 Civic DX/STD (3-DR)
- 89-91 Civic Si (3-DR)
- 88-91 Civic DX/LX (4-DR)
- 88-89 Civic Wagovan (5-DR)
- 88-91 Civic Wagon DX (5-DR)
- 93-97 del Sol S/Si
- 92-95 Civic CX/DX/Si/VX (3-DR)
- 92-95 Civic DX/LX (4-DR)
- 93-95 Civic DX (2-DR)

46100-ST7-013
- 90-93 Integra RS/LS (All Non-ABS)
- 94-97 Integra RS

46100-ST7-A52
- 94-97 Integra GSR
- 94-01 Integra LS/RS (Non-ABS)


1"

46100-SM4-G54
- 91-93 Accord EX/SE (All)
- 94 Accord DX (2-Door ABS)
- 94 Accord LX (Wagon)
- 94-95 Accord DX (4-Door ABS)
- 94-96 Accord LX (2-Door ABS)
- 94-97 Accord LX (4-Door ABS)
- 94-97 Accord EX (All)
- 95-97 Accord LX V6 (4-Door)
- 95-97 Odyssey

46100-SR3-833
- 92-95 Civic EX ABS (4-DR)
- 94-95 Civic EX ABS (2-DR)
- 94 Civic Si ABS (3-DR)
- 94-95 Civic LX ABS (4-DR)
- 95-97 del Sol ABS

46100-ST7-L51
- 98-01 Integra LS/GSR/Type-R (All)

46100-SW5-A11
- 97 Integra Type-R
- 97-98 TL


Unconfirmed Sizes

Unknown Part Number - Belived to be a 1" unit.
- 96-00 Civic Type-R (3-DR)

46100-S04-A12
- 96-97 Civic EX (2-DR)

46100-S04-A54
- 96 Civic LX ABS (4-DR)
- 98 Civic GX ABS (4-DR)

46100-S04-A72
- 99-00 Civic GX ABS (4-DR)

46100-S04-L52
- 96-97 Civic EX ABS (2-DR)
- 96 Civic LX ABS (4-DR)
- 96-97 Civic EX (4-DR)

46100-S04-L71 - Believed to be 15/16th but not confirmed
- 99-00 Civic EX ABS (2-DR)
- 99-00 Civic EX (4-DR)

46100-S30-A01 - Believed to be 15/16th but not confirmed
- 98-99 Integra RS

46100-SK7-A53 - Katman belives this is a 1" unit
- 90-93 Integra GS (All ABS)

46100-SM4-A04
- 90-93 Accord DX/LX/EX (2-Door)
- 91 Accord LX/EX (Wagon)
- 92-93 Accord LX (Wagon)
- 94 Accord DX/LX (2-Door)
- 94-97 Accord DX/LX (4-Door)
- 95 Accord LX V6 (4-Door Non-ABS)
- 95-97 Accord LX (2-Door)
- 97 Accord SE (2/4-Door)
- 92-95 Prelude S

Още малко инфо за спирачните помпи от тук http://www.pinsin.net/Honda_B_M_Cylinder.html

OEM Number: 46100-692-601, 46100-692-003
46100-692-013, 46100-692-872
Description: ACCORD
Diameter: 13/16"
Year:

OEM Number: 46100-S04-A01, 46100-S04-A02
46100-S04-A03
Description:
Diameter: 13/16"
Year:

OEM Number: 46100-S04-A11, 46100-S04-A12
46100-S04-A13
Description: CIVIC K8 W/O ABS
Diameter: 7/8"
Year: 1996~

OEM Number: 46100-S04-L51, 46100-S04-L52
46100-S04-L53, 46100-S04-N51
46100-S04-N53, 46100-S10-951
46100-S10-A51
Description: CIVIC K8 W ABS, CRV
Diameter: 15/16"
Year: 1996~

OEM Number: 46100-S47-013
Description: CRV 2.0 W/O ABS
Diameter: 15/16"
Year: 1997~

OEM Number: 46100-S84-A02, 46100-S4K-A01
Description: ACCORD W/O ABS
Diameter: 15/16"
Year: 1998~99

OEM Number: 46100-S84-A52, 46100-SX0-A01
46100-S0K-A02, 46100-SY8-A51
46100-ST7-L51
Description: ACCORD W ABS
Diameter: 1"
Year: 1998~

OEM Number: 46100-SA5-003, 46100-SA5-013
46100-SA5-023, 46100-SA5-601
46100-SB0-801, 46100-SB2-701
46100-SB3-791
Description: ACCORD, CIVIC, CRX
Diameter: 13/16"
Year: 1982~87

OEM Number: 46100-SE0-003, 46100-SE0-013
Description: ACCORD
Diameter: 7/8"
Year:

OEM Number: 46100-SE0-901, 46100-SE0-903
46100-SR3-912, 46100-SD2-A01
46100-SE0-G02, 46100-SE0-G03
46100-SH3-G12
Description: ACCORD
Diameter: 7/8"
Year: 1985~89

OEM Number: 46100-SM4-013
Description:
Diameter: 15/16"
Year:

OEM Number: 46100-SM4-A01, 46100-SM4-A02
46100-SM4-A03, 46100-SM4-A04
46100-SK7-A02
Description: ACCORD W/O ABS, PRELUDE
Diameter: 15/16"
Year: 1990~97

OEM Number: 46100-SM4-G52, 46100-SM4-G53
46100-SM4-G54, 46100-SS0-A51
46100-SS0-A52
Description: ACCORD W ABS, ODYSSEY
Diameter: 1"
Year: 1990~97

OEM Number: 46100-SR3-003, 46100-SR3-013
46100-SR3-023, 46100-SR3-033
46100-SH3-A01, 46100-SH3-A02
46100-SH3-A03
Description: CIVIC 1500 16V, CRX W/O ABS
Diameter: 13/16"
Year: 1988~

OEM Number: 46100-SR3-831, 46100-SR3-832
46100-SR3-833
Description: CIVIC EX VTEC W ABS
Diameter: 15/16"
Year: 1992~97

Още малко инфо от тук http://www.hh-autoparts.com/productsinf ... -cylinder/

Honda Brake Master Cylinder  
 
Item No. Description Diameter Year

46100-04N51   15/16  
46100-04N53   15/16  
46100-679-003   3/4  
46100-S04-A11 CIVIC K8 7/8 1996~
46100-S04-A12 CIVIC K8 7/8 1996~
46100-S04-A13 CIVIC K8 W/ABS 7/8 1996~
46100-S04-A51   7/8  
46100-S04-J03 CITY 1.3,1.5 13/16 1996~
46100-S04-L51 CIVIC K8 W/ABS 15/16 1996
46100-S04-L52 CIVIC K8 W/ABS 15/16 1996
46100-S04-L53 CIVIC K8 15/16 1996
46100-S04-L53 CIVIC K8 W/ABS 15/16 1996
46100-S04-N53 CR-V   1996~
46100-S10-A51      
46100-S47-013 CRV W/O ABS 15/16 1997~
46100-S84-A02 ACCORD W/O ABS 15/16 1998
46100-S84-A52 ACCORD W/ABS 1" 1998
46100-SA5-003 ACCORD1600 SEDAN 13/16 1981
46100-SA5-013 ACCORD1600,1800 13/16 1980~82
46100-SA5-023 CIVIC 1500 13/16 1985
46100-SA5-601 CIVIC1500 SHUTTLE 13/16 1984
46100-SA5-632   13/16  
46100-SA5-952   7/8  
46100-SA5-953   7/8  
46100-SB0-801 ACCORD 13/16 1983
46100-SB0-951   7/8  
46100-SB0-A00   7/8  
46100-SB0-A01   7/8  
46100-SB2-701 CIVIC CRX(AT) 13/16 1986~87
46100-SB3-791 CIVIC 1500 SHUTTLE 13/16 1983
46100-SB3-792 CIVIC1500 12V 13/16 1985
46100-SD2-A01   7/8  
46100-SE0-003   7/8  
46100-SE0-013 ACCORD 15/16 1988
46100-SE0-901   7/8  
46100-SE0-903 ACCORD1600,1800 7/8  
46100-SE0-G02 ACCORD 7/8 1985~89
46100-SE0-G03 ACCORD 7/8 1985~89
46100-SE1-003 ACCORD W/INJECTIO 15/16 1985~89
46100-SF9-013 ACCORD 2000,2200 15/16 1986
46100-SH3-932   7/8  
46100-SH3-A01 CIVIC 1500 16V 13/16 1990
46100-SH3-A02 CIVIC 1500 16V 13/16 1990
46100-SH3-A03 CIVIC 1500 16V 13/16 1990
46100-SH3-A04   13/16  
46100-SH3-A05   13/16  
46100-SH3-A06   13/16  
46100-SH3-G12   7/8  
46100-SH3-G13   7/8  
46100-SH3-G14 ACCORD 7/8 1985~89
46100-SH3-G15 CIVIC 7/8 1988
46100-SK7-003   15/16  
46100-SK7-A01 INTEGRA 15/16 1990~
46100-SK7-A02 INTEGRA 15/16  
46100-SK7-A03 INTEGRA 15/16  
46100-SK7-A51   1"  
46100-SK7-A52   1"  
46100-SK7-A53   1"  
46100-SM3-A02 ACCORD W/O 7/8 1985~89
46100-SM3-A03   7/8 1985~89
46100-SM3-A04   7/8 1985~89
46100-SM3-A05   7/8 1985~89
46100-SM4-A01 ACCORD SEDAN 15/16 1990
46100-SM4-A02 ACCORD SEDAN 15/16 1990
46100-SM4-A03 ACCORD,PRELUDE 15/16 1990
46100-SM4-A04   7/8  
46100-SM4-G52   1"  
46100-SM4-G53 ACCORD,ODYSSEY 15/16 1990
46100-SM4-G54   15/16  
46100-SP0-A53   1"  
46100-SR3-003 CIVIC ,CRX 13/16 1988
46100-SR3-013 CIVIC ESL 13/16 1988
46100-SR3-033 CRX 13/16 1990~
46100-SR3-113   13/16  
46100-SR3-831      
46100-SR3-832   15/16  
46100-SR3-833 CIVIC1600 15/16 1992~
46100-ST7-003 INTEGRA 15/16 1990~
46100-ST7-013 INTEGRA 15/16 1990~
46100-SX8-T01 CITY 1.3,1.5 13/16  
46110-SR3-912   7/8  
46110-SS0-A51   1"  
46110-SS0-A52   1"  
5-86203-058-0 OASIS 1" 1996~
41600-SM4-G52 ACCORD 1  
31470-35050 H5 J7 13/16 M10*1  
31470-30260   13/16 M10*1  

User avatar
Clinku
noob
Posts: 3
Joined: Thu May 03, 2012 7:11 pm
Location: София

Re: Спирачна система

Post by Clinku » Thu May 03, 2012 7:22 pm

Супер тема ;) Ако имате инфо и за преминаване отзад от барабани на дискове ще съм благодарен :oops:

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Спирачна система

Post by Izanagi » Thu May 03, 2012 7:23 pm

Има и такава тема, но трябва да се прехвърли от старата база.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Спирачна система

Post by Izanagi » Mon May 07, 2012 6:21 pm

Намерих нещо интересно.
Според каталога на Brembo:

Предните дискове на Civic 5-та генерация VTi са със следните параметри:
Диаметър 262мм.
Дебелина 21мм, минимална дабелина 19мм.
Височина 44,6мм
Централен отвор 64,2мм.
Тежест 5кг.
VTi.png
Предните дискове на Prelude H22 4-та генерация са със следните параметри:
Диаметър 282мм.
Дебелина 23мм, минимална дабелина 21мм.
Височина 47,1мм
Централен отвор 64,2мм.
Тежест 6кг.
H22.png
Предните дискове на VW Corrado G60 са със следните параметри:
Диаметър 280мм.
Дебелина 22мм, минимална дабелина 20мм.
Височина 39,2мм
Централен отвор 65мм.
Тежест 5.7кг.
G60.png
Предните дискове на Saab 9000 Hatchback 2.0-16 turbo 85-98 са със следните параметри:
Диаметър 280мм.
Дебелина 22,4/23,4мм, минимална дабелина 20/21,5мм.
Височина 43,5/43,6мм
Централен отвор 68мм.
Тежест 6/6,1кг.
9000.png
9000_1.png
По моите сметки при височина на диска на H22 - 47,1мм и нуждата от 3,6-7мм пилене на апарата за да се центрира диска, то диск с височина около 43,4-5мм трябва да паснат без да се налага преправяне на апарата.
Според това най-близки са дисковете на SAAB-a, освен това разликата в централния отвор е достатъчно голяма за да може да се направи втулка.

User avatar
no1else
noob
Posts: 3
Joined: Mon May 07, 2012 7:58 pm

Re: Спирачна система

Post by no1else » Mon May 07, 2012 8:39 pm

4040 в щатите се намира само на Integra LS/RS 91-93 без ABS. Друго което трябва да се гледа при суап на спирачките е броят на шлиците. На Д15-ка с 240мм предни дискове са 26 шлици. На Интеграта се оказаха също 26 шлици. Имам обаче едно окачване в къщи което е с апарати Нисин и 262мм дискове от хонда на което броят на шлиците са 28 и за да се сложат ще трябва смяна на карета.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Спирачна система

Post by Izanagi » Mon May 07, 2012 8:56 pm

Добавена годината на производство на интеграта.
А да не би да имаш окачване от 4-та генерация сивик или от някой акорд/прелюд с 262мм, че са различни шлиците ?

danchovek
enthusiast
Posts: 18
Joined: Thu Oct 03, 2013 11:05 pm

Re: Спирачна система

Post by danchovek » Sun Dec 29, 2013 8:34 pm

За 282мм от 240мм предни стават от английско VTi. Същото е като от 262 към 240.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Спирачна система

Post by Izanagi » Mon Dec 30, 2013 10:41 am

Малко мe съмнявa на шенкелите на D14-ката да можеш да завиеш апарат от В18, защото знам, че се завиват на шенкел на B16, а той е различен от D14-ковия.

danchovek
enthusiast
Posts: 18
Joined: Thu Oct 03, 2013 11:05 pm

Re: Спирачна система

Post by danchovek » Wed Jan 01, 2014 11:44 am

Да, забравил съм да уточня. 282 стават, но заедно с шенкелите. Така поне ги смених аз.
За отзад също става от барабан на 262 от VTI, но се сменя целият носач.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest