D15Z1 VTEC E

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: D15Z1 VTEC E

Post by Izanagi » Sun Jun 22, 2014 9:13 am

Добре си се подготвил.
Седалката истинска ли е, от къде и какви пари ?

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Sun Jun 22, 2014 11:46 am

Седалката е ФК , взех я от www.kz-tuning.com
200лв

Тръбна конструкция,..скърца като матрак на 10г. :D
Бива,но за градско каране не я препоръчвам,трябва ви здрав кръст.корито се пак.
Някой сланчев ден ще си взема седалки от интегра тупе р-червени :oops:

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Tue Jul 01, 2014 4:37 pm

IMG_24199495962912.jpeg
IMG_24173353171166.jpeg
IMG_24128188315208.jpeg
IMG_24167687826927.jpeg
IMG_24121948386007.jpeg

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Tue Jul 01, 2014 4:40 pm

NG54L-7YPR7y5FBS87U0gW4CoM9JLaAnfa7nKtaWF64.jpeg
IMG_24247366995627.jpeg
IMG_24237538168724.jpeg
Имам ново масло вече
IMG_24204049216085.jpeg
IMG_24208045248800.jpeg

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Tue Jul 01, 2014 5:00 pm

Бях на калояново- track day V
Много съм доволен от колата и времената :)
Първо излизане -01:08 сек. (само 2 пъти се завъртях :lol: )
Второ излизане- 01:06 сек.
Трето излизане-01:04
(Едно излизане беше серия около 10 обиколки)
И на петото-шестото излизане си направих най-доброто време 01:02.64
Голямо густо
Колата не се предаде,много съм доволен и от гумите да отбележа,държаха колата много добре
Карах единствено на трета предавка,като на правата включвах 4та(стигах до 150км.ч)
Жалко че нямаше хондаджии..
Бяхме две хонди дето карахме,аз и д13-ката на омбрето-тва верно е monster...

danchovek
enthusiast
Posts: 18
Joined: Thu Oct 03, 2013 11:05 pm

Re: D15Z1 VTEC E

Post by danchovek » Tue Jul 01, 2014 8:42 pm

Много добри времена. Това със сток окачване ли е?

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Tue Jul 01, 2014 11:45 pm

Сток амортисиьор.Само със жълти пружини,които са доста меки.

Реално правих много елементарни грешки,но се пак ми беше първото каране на писта

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Tue Jul 08, 2014 5:29 pm

Днес качих колата на Дино да вида колко коня ще изкара икономика....а познайте...
IMG_17092248954778.jpeg
IMG_17125451530460.jpeg
IMG_17133227989202.jpeg

danchovek
enthusiast
Posts: 18
Joined: Thu Oct 03, 2013 11:05 pm

Re: D15Z1 VTEC E

Post by danchovek » Tue Jul 08, 2014 10:02 pm

85 на колелата

ACID BURN
enthusiast
Posts: 26
Joined: Wed Dec 18, 2013 5:54 pm

Re: D15Z1 VTEC E

Post by ACID BURN » Wed Jul 09, 2014 12:10 pm

Доколкото видях 75 кВ при 6000 и нещо оборота.
Харесвам цялата идея за колата и начина, по които се модифицира. Мислиш ли за по-високи обороти и евентуално по-добро дишане във високите?
Не забелязах на графиката за въртящия момент и мощността да има отделна графика за гориво-въздушните смеси. Какви ГВС ползваш в 12 клапановия режим и до какви обороти си в този режим.
Впечатление ми направи и пиковия въртящ момент - 124 Нм при 2200 и нещо си оборота. Това би трябвало да помага за ниския разход.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests