D15Z1 VTEC E

ACID BURN
enthusiast
Posts: 26
Joined: Wed Dec 18, 2013 5:54 pm

Re: D15Z1 VTEC E

Post by ACID BURN » Tue Jan 13, 2015 6:14 pm

Тоест това всичкото какво ще рече?
Бил си с резервоар до горе карал си 120 км и си допълнил с 4.4 литра?

User avatar
koko
enthusiast
Posts: 46
Joined: Tue May 20, 2014 5:07 pm
Location: Plovdiv

Re: D15Z1 VTEC E

Post by koko » Wed Jan 14, 2015 8:29 am

абсолютно ДА!
който не верва да идва с мен да показвам :lol:

инфо- 92г. д15з1 печели награда за най- икономичен автомобил на годината 3.8 на 100 (пише го в уикепедия)
поздрави ;)

ACID BURN
enthusiast
Posts: 26
Joined: Wed Dec 18, 2013 5:54 pm

Re: D15Z1 VTEC E

Post by ACID BURN » Wed Jan 14, 2015 1:37 pm

Аз вярвам, всъщност съм убеден, че може да е и по-мощна и още по-икономична.
Начина на подаване на горивото в горивната камера е грешен при всички автомобилни производители. Дълга тема, която вероятно от всеки ще бъде отречена без да се замисли. Ако ти е интересно - около 50-те години на миналия век Shell има проучвания за работата на ДВГ с бензинови пари. Резултата е намаляне на вредните емисии с почти 90% и намаляне на разхода с около 60-70%.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest