Проект всекидневка EJ9

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Thu Dec 05, 2013 7:04 pm

Здравей,
аз мотора още не съм го отварял, сложил съм му само всмукател, изпускател и инсталацията, с което съответно смених компа, делкото, ламбдата и IACV-то. Делкото е на един болт и леко разширихме дупката за да го завием, но си пасна общо взето без някакво голямо преправяне, а раздвижена ролка още няма. Като го товоря и го направя 1,5 Vtec ще сложа.
Колата е с 4-1 тръбен изпускател и генерация на 59мм от англичанка дизел с крайното гърне от дизела и един проходен резонатор от Мкомплект33 доколкото си спомням.
Чакам да изпадне някоя VTi-ка на части да купя цялото окачване със щангите и спирачките, не ми се прави на парче.

Поздрави.

User avatar
TeodorZlatinov
noob
Posts: 2
Joined: Sun Sep 29, 2013 1:21 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by TeodorZlatinov » Wed Dec 11, 2013 3:01 pm

Да това е най-добрия вариянт със спирачките и окачването, но има проблем с вти-тата 6 ген от година и половина не съм виждал такова животно (от тогава влизам по редовно из хонда форумите) :). А и бях звънял наскоро на Драги4а да питам има ли нещо от ВТИ и ми каза, че е много трудна работата и особено стабилизиращите щанги които търсех :) ..
Днеска ми слагат генерация на 56 мм вътрешен дано не я разтовари.... но ще оставя стоковото резонаторно за тапа, дано да има ефект.
Аз вече я подкарах мойта с колянов вал и бутала от д15 и в-тека работи, но нямам ламбд сонда и не е чипван компа и и работи с мниго богати смеси ... Сложих и раздвижната ролка, направих разработка и смених маслото с Мотул 6100 10-40 дано съм направил правилен избор :)
Поздрави !

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Wed Dec 11, 2013 4:48 pm

Моята ще почака малко за D15-ковите неща, така че чакам инфо от теб как е.

След основен ремонт 10W40 по-скоро е масло за разработка и 5W40 за каране след това, поне аз така бих направил.
Турбото го разработвах с 10W40 и сега го карам с 5W50.

Не разбирам каква е логиката да оставиш "тапа", аз я направих с проходно гърне на 60.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Fri Dec 13, 2013 1:14 pm

Поръчах си една батерийка Фукушимка :D
Истински Японски акумулатор, 35Ah мъниче, но колата пали като часовник с него.
DSC_0007.jpg
DSC_0009.jpg
DSC_0010.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Sat Dec 14, 2013 7:48 pm

Някой мераклия да ми преведе ръководството за акумулатора :D
DSC_0027.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Wed Dec 18, 2013 2:52 pm

Никой ли не може да го преведе, какви JDM-ци сте бе :D

Бях си купил един китайски OBX LSD диференциал за турбо купето, но се оказа крив и за да го изправим се наложи да минем от големият 40мм лагер на дифа към малкия 35мм за да може да изкараме кривината и да се върти направо.
Поради това няма да го слагам на купето, а ще дойде на всекидневката да копа яко с 2-те гуми зимата :)
Трябва да помогне и лятото да не върти много късата 1-ва и 2-ра.
lsd92002.jpg
12052012531.JPG

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Wed Dec 18, 2013 3:49 pm

Тези дни измислил още по-голяма щуротия.
Вместо биели от D15B7 134мм и бутала от D14A1, които са за сгъстяване, но са ниски и трябва да пиля блока за да не са с недоход, да сложа биели от D15Z6 икономик 137мм с бутала от D14A3, които пак са ниски, но са панички с по-дебела гарнитура.

D14A1 piston 29,5mm comp height, 3.4cc dome
IMG_0005v.jpg
D14A3 piston 29,5mm comp height, -3.4cc dome
D14A4piston2.JPG
D16Z6 head
head1.jpg
Проблемът е, че така не само, че няма да пиля блока, а буталата ще илизат близо 2мм над него.
Оригинална метална гарнитура D16Z6 с 2-ри среден слой е около 1,25mm и главата има как да поеме буталото малко да влезне в нея.
Мога да сваля 0,5- 1.0мм от буталата да не излизат над гарнитурата.

Все пак не знам ОК ли е да работи така и като буталото е 2мм над нормалното си положение, дали пък клапаните няма да опрат и дали буталата имат материал да се вземе малко за клапаните.

Някой вещ да помага.

User avatar
SandokanD14
noob
Posts: 1
Joined: Fri Jan 03, 2014 8:20 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by SandokanD14 » Fri Jan 03, 2014 8:24 pm

Колега, гледам си сложил пръскалки от CR-V 2-ра генерация, има ли някаква причина точно тях да си избрал, кои други биха свършили работа? Иначе количката радва и успех с проекта нататък ! ;)

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Fri Jan 03, 2014 10:20 pm

Тези знам, че стават, затова.
Иначе от RSX, Jazz и още няколко модела стават.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Fri Feb 07, 2014 10:41 pm

Хечът вече си има климатик, само остава някой да го постави.

Климатикът е от 6-та VTi и има вариант компресотър от B16А2 да не стане на D14-ката.
Имам алуминиева планка за климатик за D14-ка 6-та след фейслифта и ще пробвам да видя дали е ми върже.
Ако не стане, имам 2 компресора от D серия, но ще ми трябват двата маркуча от компресора, защото захващането им към компресора е различно за D и B серия.

Ако някой го е играл това да казва.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest