Проект всекидневка EJ9
Re: Проект всекидневка EJ9
00:11ч - OBDI D14 was born.
С 2 думи - колата запали с OBDI инсталация, P28 комп, D16Z9 делко, OBDII 240cc инжектори, OBDI EACV и 4 жилна ламбда сонда.
Не даде грешки, но утре ще трябва да видим как ще модифицираме делкото за да се закрепи на тази глава и да пробвам да навържа и пренастроя газовата.
Ето снимка на хибридната инсталация преди да я сложим:
С 2 думи - колата запали с OBDI инсталация, P28 комп, D16Z9 делко, OBDII 240cc инжектори, OBDI EACV и 4 жилна ламбда сонда.
Не даде грешки, но утре ще трябва да видим как ще модифицираме делкото за да се закрепи на тази глава и да пробвам да навържа и пренастроя газовата.
Ето снимка на хибридната инсталация преди да я сложим:
Re: Проект всекидневка EJ9
Наредих и газовата и запали без насройки.
Ще хапнем малко сега и излизаме да видим как се движи и ако намерим сервиз със стробоскоп в Събота вечер, ще я светнем.
Ще хапнем малко сега и излизаме да видим как се движи и ако намерим сервиз със стробоскоп в Събота вечер, ще я светнем.
-
- Global Moderator
- Posts: 7
- Joined: Thu Apr 19, 2012 9:21 pm
Re: Проект всекидневка EJ9
Айде засилвай препаратора 

Re: Проект всекидневка EJ9
Страшна сила става брат 
Днес я стрелнахме със стробоскоп и е ОК. Малко се запилва горното ухо на делкото и застава на средата.
Не успях да си настроя газовата, защото имаше проблем с празния ход заради откаченото FATV или IACV или там каквото се води, още познато като моторе за празен ход, което на D14A3 OBDII е закачено под дросела.
Та това, при откачена букса остава отворено и дърпа въздух през него. Сега не се ползва и е закачено това от задната страна на всмукателя от D15B7 OBDI.
Запушихме го това под дросела, извадихме маркучите от него и ги свързахме един към друг с тръбичка, няма да минава вода нито през старото, нито през новото IACV.
След като оправихме празния ход направо я закарах на майстора да ми настрои газовата и сега вече имам празен ход и си карам пак на газ.
Само едно нещо остана - чипът, с който карам е с изключено подгряване на ламбда сондата, трябва да си запиша нов с включено подгряване.
Имам само чипове, които се трият с UV, а нямам UV лампа да ги трия

Днес я стрелнахме със стробоскоп и е ОК. Малко се запилва горното ухо на делкото и застава на средата.
Не успях да си настроя газовата, защото имаше проблем с празния ход заради откаченото FATV или IACV или там каквото се води, още познато като моторе за празен ход, което на D14A3 OBDII е закачено под дросела.
Та това, при откачена букса остава отворено и дърпа въздух през него. Сега не се ползва и е закачено това от задната страна на всмукателя от D15B7 OBDI.
Запушихме го това под дросела, извадихме маркучите от него и ги свързахме един към друг с тръбичка, няма да минава вода нито през старото, нито през новото IACV.
След като оправихме празния ход направо я закарах на майстора да ми настрои газовата и сега вече имам празен ход и си карам пак на газ.
Само едно нещо остана - чипът, с който карам е с изключено подгряване на ламбда сондата, трябва да си запиша нов с включено подгряване.
Имам само чипове, които се трият с UV, а нямам UV лампа да ги трия

Re: Проект всекидневка EJ9
Трий ги на слънце, за месец-два става. На тази кола повече и върви тунинга от другата.
Re: Проект всекидневка EJ9
Дойдоха нагревателите за огледалата и започнах да мъча моите.
Свалих стъклата с пластмасата от корпуса и използвах пистолет за топъл въздух да извадя стъклото от пластмасата.
Отзад на стъклото имаше някаква лепенка, махнах я и с някаква химия изчистих лепилото без да драскам огледалото.
Залепих реотана, като под клемите за всеки случай сложих по 1 парченце изолирбанд.
Изрязах дупки в пластмасата зад стъклото за жиците. Използвах кабелни обувки за да закача кабели.
На задната страна на стъклото имаше нещо като силикон като го свалях и затова после сложих пак такъв на местата, на които се закачва към моторчетата да няма растояние м/у пластмасата и стъклото.
Сложих обратно стъклата в пластмасата, като пак я нагрях. Трябва да се внимава, че ако се нагрее повече и се разтапя лесно.
Набавих си реле за реотана на задното стъкло и кабелни обувки.
За сега съм до тук. Утре може да се пробвам да ги затворя.
Свалих стъклата с пластмасата от корпуса и използвах пистолет за топъл въздух да извадя стъклото от пластмасата.
Отзад на стъклото имаше някаква лепенка, махнах я и с някаква химия изчистих лепилото без да драскам огледалото.
Залепих реотана, като под клемите за всеки случай сложих по 1 парченце изолирбанд.
Изрязах дупки в пластмасата зад стъклото за жиците. Използвах кабелни обувки за да закача кабели.
На задната страна на стъклото имаше нещо като силикон като го свалях и затова после сложих пак такъв на местата, на които се закачва към моторчетата да няма растояние м/у пластмасата и стъклото.
Сложих обратно стъклата в пластмасата, като пак я нагрях. Трябва да се внимава, че ако се нагрее повече и се разтапя лесно.
Набавих си реле за реотана на задното стъкло и кабелни обувки.
За сега съм до тук. Утре може да се пробвам да ги затворя.
Re: Проект всекидневка EJ9
Така ... разглобих цялата кола за да мога да сменя инсталацията на пода и вратите.
Инсталацията за пода, която купих беше със срязани кабели към резервоара и затова извадих от буксите кабелите от старата инсталация и ги смених.
Добавих кабели за подгрева на огледалата, като използвах срязаните кабели от новата инсталация
Смених инсталацията, сложих машинките за централното и ел. стъклата и включих инсталацията на вратите колкото да пробвам.
Колата пали, върви и има вече шофьорско ел. стъкло и централно, но пасажерското ел. стъкло не работи. Оказа се, че има скъсани кабели за пасажерската врата и сега пак трябва да свалям всичко, а за да се свали инсталацията, трябва да се свалят и калниците.
Междувременно си добавих и плафон в багажника, но и той не работи, защото е с изгоряла крушка
Днес беше много студено да се занимавам с инсталацията и си сглобих огледалата с подгряването.
За подгряването на огледалата ще ползвам старите букси от инсталацията на вратите, които са само с 2 жици, сега остава да сложа буксите и от страната на огледалата.
И тъй като кабелите за подгрева минават през буксите на вратите, а трябва да поправям инсталация, реших да потърся друга инсталация и да използвам пиновете от повредената да си закача подгряването на буксите и да стане като оригинално.
Инсталацията за пода, която купих беше със срязани кабели към резервоара и затова извадих от буксите кабелите от старата инсталация и ги смених.
Добавих кабели за подгрева на огледалата, като използвах срязаните кабели от новата инсталация

Смених инсталацията, сложих машинките за централното и ел. стъклата и включих инсталацията на вратите колкото да пробвам.
Колата пали, върви и има вече шофьорско ел. стъкло и централно, но пасажерското ел. стъкло не работи. Оказа се, че има скъсани кабели за пасажерската врата и сега пак трябва да свалям всичко, а за да се свали инсталацията, трябва да се свалят и калниците.
Междувременно си добавих и плафон в багажника, но и той не работи, защото е с изгоряла крушка

Днес беше много студено да се занимавам с инсталацията и си сглобих огледалата с подгряването.
За подгряването на огледалата ще ползвам старите букси от инсталацията на вратите, които са само с 2 жици, сега остава да сложа буксите и от страната на огледалата.
И тъй като кабелите за подгрева минават през буксите на вратите, а трябва да поправям инсталация, реших да потърся друга инсталация и да използвам пиновете от повредената да си закача подгряването на буксите и да стане като оригинално.
Re: Проект всекидневка EJ9
Вече имам ел. огледала с подгряване.
Сега ще ви опиша как ги захраних много лесно и ефектно, без допълнителни релета и копчета
На моята кола вече нямам фар за мъгла отзад, защото направих стоповете да светят и отдолу.
Съответно ми остана копчето за този фар свободно, а то си има реле и лампичка и свети като е включено както това за задния нагревател.
Съответно от всеки нагревател единия край го изкарах към маса в купето.
Другия край на 2-та реотана ги вързах заедно към червено-жълтия кабел, който е под бушонното табло и е за фара за мъгла.
Така греят, че след 2 минути парят
Един страничен ефект от това е, че това копче работи само когато са включени фаровете.
Сега ще ви опиша как ги захраних много лесно и ефектно, без допълнителни релета и копчета

На моята кола вече нямам фар за мъгла отзад, защото направих стоповете да светят и отдолу.
Съответно ми остана копчето за този фар свободно, а то си има реле и лампичка и свети като е включено както това за задния нагревател.
Съответно от всеки нагревател единия край го изкарах към маса в купето.
Другия край на 2-та реотана ги вързах заедно към червено-жълтия кабел, който е под бушонното табло и е за фара за мъгла.
Така греят, че след 2 минути парят

Един страничен ефект от това е, че това копче работи само когато са включени фаровете.
Re: Проект всекидневка EJ9
Най-накрая в Събота оправих скъсаните кабели в буксите на вратите и използвах пинове от други букси за да си направя кабелите за подгрева да са си в буксите като оригинално.
Имам вече ел. стъкла, централно и ел. огледала с подгрев
В Неделя успях да си сглобя и колата - мокети, кори, седалки ... всичко.
Излезнаха ми някакви непредвидени разходи и не успях да си поръчам частите за мотора, та ще е на пролет тунинга явно.
Диференциалът за купето се оказа дефектен и ще го преправяме, след което ще го сложа на хеча, че на купето най-вероятно няма да изкара дълго.
За сега толкова.
Имам вече ел. стъкла, централно и ел. огледала с подгрев

В Неделя успях да си сглобя и колата - мокети, кори, седалки ... всичко.
Излезнаха ми някакви непредвидени разходи и не успях да си поръчам частите за мотора, та ще е на пролет тунинга явно.
Диференциалът за купето се оказа дефектен и ще го преправяме, след което ще го сложа на хеча, че на купето най-вероятно няма да изкара дълго.
За сега толкова.
- TeodorZlatinov
- noob
- Posts: 2
- Joined: Sun Sep 29, 2013 1:21 pm
Re: Проект всекидневка EJ9
Добър вечер! Проекта е супер! Евала, че си се заел да описваш всичко което правиш много полезно четиво има!
Центровката със раздвижна шайба ли я докара? За генерацийка нещо мислил ли си ?Стабилизиране, спиране ?
Поздрави
Центровката със раздвижна шайба ли я докара? За генерацийка нещо мислил ли си ?Стабилизиране, спиране ?
Поздрави

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest