Проект всекидневка EJ9

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Tue Sep 17, 2013 11:24 am

Няма да отварям нова тема.
Миналата година, точно преди Дупнишката сбирка ми откраднаха предния регистрационен номер на колата и останах без кола докато МВР го "издирват" и после не знаех дали ще мина кат въобще, а точно тогава ни преместиха офиса на другия край на града и се наложи спешно да си купя нещо за возене.
Резултата - 96-та D14A3, германка с ръждици, без клима, ел. стъкла и огледала, но пък с ел. фарове и стъклен ел. шибедах за 1850лв :D
13112012641.JPG
Сложих и един от останалите комплекти ветробрани
13112012630.JPG
13112012634.JPG
Генерацията беше супер зле и Фена ми намери такава в перфектно състояние без ръжда от англичанка дизел на 59мм външно.
Преправихме я малко и заспа. В последствие сложихме и едно резонаторно гърне, че само на задно, макар и голямо не става, имаше някакви дрънчене от резонанс.
IMG_20130106_150937_0.jpg
IMG_20130106_151415_0.jpg
Това го помните, нали :D

http://www.youtube.com/watch?v=K66T6GrfXFs

По-късно сложихме и тръбен 4-1 изпускател на 60 изход и срязахме лещата и го направихме с мека връзка за да не се стеснява и си излиза на 60 и след меката връзка е на 59 цялата генерация.

Изпадна без пари всмукател от D15B7 и веднага си намери място под капака, като си остана с оригиналната инсталация, комп, инжектори и дросел. Само буксата на темепературния датчик смених за да вържа този на новия колектор. Филтърната кутия вече няма нищо общо и сложих такава от CR-V първа генерация

Сдоби се с газов инжекцион и сега харчи много малко :D
DSC_0004123.jpg
DSC_0005123.jpg
Направихме и долната част на стоповете да свети
DSC_0008.jpg
Сложих и готини пръскалки и макар старите чистачки да работят значително по-добре с тях си искаше и чистачки, та хванах ролетката и замерих какви ще хване, оказа се че 600м за шофера, 475 за пасажера и 525 задна стават, като задната опираше в крилото за 1-2мм и леко я резнах. Може би 500мм ще е по-добре. Сега най-накрая имам кола с чистачки.
DSC_0001.jpg
DSC_0004.jpg
DSC_0005.jpg
DSC_0006.jpg
DSC_0009.jpg
DSC_0011.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=MZIeiPfn ... e=youtu.be

Чистачките са:
76620-S5T-A02 BLADE, WINDSHIELD WIPER (600MM)
76620-S5D-A02 BLADE, WINDSHIELD WIPER (525MM), тук може да се ползва 76620-SH2-A02 BLADE, WINDSHIELD WIPER (DRIVER SIDE) 500мм
76630-S5D-A02 BLADE, WINDSHIELD WIPER (475MM)

Пръскалките са 2х 76810-S10-A01


Сложих и подглавници на задните седалки и решетка с голямото H от 98-ма година.
DSC_0001123.jpg
Гори масло на поразия и ще страда.
Извадих от един D15B7 коляновия вал, биелите и буталата и ще я строуквам.
Имам всмукател от двувалка и vtec глава вече, както и P28.
Главата ще яде големия порт и тя.
Само инсталация ми трябва, но не ми е много ясно как стоят нещата при 6-тите генерации.
Поръчвам гарнитури, лагери и сегменти и я почвам, че за зимата ми трябва.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Tue Oct 01, 2013 11:48 pm

Фене, 500 мили разработка му дават на това железо, няма да го сменям преди Дупница.

Малко новости около хеча има:

Малко остава да довърша инсталацията.
Избрахме варианта да я правим на основата на оригиналната инсталация на D14-ката, като ползваме инсталация от Англичанка икономик D15Z8 с десен волан за донор за букси за компа, делкото, ламбдата и т.н. Инсталацията от англичанката се оказа като на D16Z6, но с букси OBD2 на инжекторите, но и такива си намерих.
DSC_0002.jpg
Колянов вал от D15, перфектен и всички основни шийки са 3-ки, а всички биелни са "C" :)
DSC_0003.jpg
DSC_0006.jpg
Малко буталца. Равните са от D15B7, изпъкналите от D14A1. D14-ковите са 10гр. по-леки, но при около 240 грама ...
Вижда се и разликата в компресионната височина.
DSC_0004.jpg
DSC_0013.jpg
DSC_0014.jpg
DSC_0024.jpg
Има и малко биелки.
По-късите биели са D15B7, длгите от D14A1. Странното е, че късите са по-тежки с около 3 грама.
DSC_0009.jpg
DSC_0016.jpg
За 1 ден успяхме да свалим скоростната кутия, да видим маркировката за основните лагери.
Избихме 8-те бутала, но не остана време да ги набием обратно.
Замерихме набързо вала и буталата - ОК са.

Планът е като довърша инсталацията да чипна компа и да пробваме да запалим да видим, че всичко по инсталацията е наред преди да започнем да чупим железото. Колегата m.g. вече го е правил това и ще ми даде чипа за D14-ка с OBD1 суап.

Междувременно трябва да сменя кутията и съединителя на купето и да остане Spec Stage 2 за хеча.

Трябва и кутия да намеря междувременно, че реших да не карам с D16Z6 кутията, а да сложа S40-ка от 6-та икономик и 4,4 файнъл.

И те така ...

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Sat Oct 05, 2013 1:13 am

МаКло OBD2 240cc инжектори имам аС.
DSC_0004AAA.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Thu Oct 10, 2013 9:56 pm

Малко нови части за всекидневката:

Скоростна кутия с 4,437 файнъл от англичанка D14-ка по погрешка, но ще се ползва за донор на файнъла за S40 кутия, която предстои да намеря.
DSC_0003.jpg
След като счупих и 2-рото огледало е време за ел. огледала, ама направо ще сложа и ел. стъкла, централно и подгряване на огледалата.
Ел. огледала и ножиците с машинките за ел. стъклата са намерени.
DSC_0013.jpg
Издирват се кори за вратите на 6-та хеч с копчетата за ел стъкла, инсталацията от врати с ел.стъкла и огледала, инсталацията от пода на купето на 6-та хеч, както и машинки за централно заключване. За цялата схема трябват и няколко релета, бушончета и т.н.
Ще си поръчам такива подгреватели за огледатала.
$(KGrHqF,!hcE5ptpIPrbBOb9HVn,FQ~~60_12.JPG
Ето как стоят на огледалата на 6-та и 5-та:
DSC_0015.jpg
DSC_0010.jpg
Чудя се само дали да вържа подгряването на огледалата към задното стъкло или да го направя отделно.
Не съм много по жиците и не знам дали трябва да ги вържа паралелно или последователно със задното стъкло и едно с друго.

Идеи ?

User avatar
fenabg
noob
Posts: 3
Joined: Tue Oct 15, 2013 9:33 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by fenabg » Tue Oct 15, 2013 9:42 pm

Тая кутишка моо ми я дадеш да и извада нещо и да сътворим еи тва :

http://www.teammfactory.com/gearcalcula ... on+1+%26+2

Измисли хубаво ко ша правим с 5та мое мнение по добре 0.750 ;) . :D :D :D :D Бях забравил как испуши кат и сложихме генерацията :D :D :D :D

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Sat Oct 19, 2013 9:30 pm

Намерих 3-та и 4-та предавки от CRX.
Междувременно малко foot rest инсталирах аз.
DSC_000111117.jpg
DSC_00011113.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Wed Oct 23, 2013 6:03 pm

Подготвих си компа макло ас.
DSC_000a7.jpg
И едни детски зъбни колелца дойдоха.
DSC_000a3.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Mon Oct 28, 2013 9:59 am

Макло къса кутийка сглобихме с fenabg с тези малки колелца
d14_transmission.jpg
d14_transmission_1.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Tue Oct 29, 2013 5:13 pm

Малко нови части:

Кори за вратите с копчета за ел. стъкла и ненадрана жабка.
DSC_0002.jpg
Инсталация във вратите и тази от пода със всички релета.
DSC_0003.jpg
Изчистих инжекторите 240cc OBD2 и като ми остане време сменям инсталацията, делкото и компа.
DSC_0005.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Проект всекидневка EJ9

Post by Izanagi » Tue Oct 29, 2013 10:28 pm

Сложих компа в другата кола и работи нормално.
Имам си вече чип за D14 OBD1 пълна инжекция без Vtec.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest