Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Sun Oct 06, 2013 10:57 pm

Макло 65мм дросел имам аС.
DSC_0005112233.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Sun Oct 13, 2013 8:25 pm

Колата ме предаде точно когато не трябваше.
Губи вода от някъде, но само като работи и не мога да хвана от къде, имам съмнения, че е маркуча за вода на турбото.
Асфалтът на Дупница беше със прекрасна температура и съответно сцепление, успях да направя точно 1 старт и съединителят се предаде.
За сметка на това ударих прекъсвач на 5-та = 240км/ч по GPS :D

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Tue Oct 15, 2013 12:58 pm

Няма такава кутия, която да е на 240 на прекъсвач, явно пак е превъртял съединителят и ще трябва да се прави нов опит за максимална скорост :D

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Dec 18, 2013 2:45 pm

Та най-накрая нещо ново.
Китайският диф се оказа крив и се наложи да го престържем от големите лагери към малките и няма да го слагам на купето, че най-вероятно ще го счупи, а ще иде на всекидневката да копа зимата :D
Сглобихме кутия за купето със следните данни, пък да видим какво ще стане.
В ляво (червеното) е новата ми кутия, в дясно (синьо) е стандартна D16Z6 от хеч за сравнение.
D16T_GB.jpg
D16T_GB1.jpg
Как мислите, добър избор ли направих, при положение, че колата накрая трябва да е около 240WHp или трябваше да сложа 4.058 FD ?

Надявам се по празниците да успеем да сложим кутията, съединителя и рейката.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Dec 18, 2013 4:32 pm

Никой ли не разбира от скоростни кутии ? Добре ли е за турбо кола на предно тази или не съм улучил, още има време за промени.
Проблемът в момента е, че в София на гладкия асфалт 1-ва и 2-ра не ги броя за предавки, затова на новата кутия са по-дълги.

User avatar
fenabg
noob
Posts: 3
Joined: Tue Oct 15, 2013 9:33 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by fenabg » Wed Dec 18, 2013 8:41 pm

Аз не разбирам от кутии но щи кажа че хонда страда от късата 1ва и това дет е напревено особенно с фаинала останалите се препокриват малко (3 и 4) ще е от полза .Особенно при кола с турбо .

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Jan 15, 2014 3:22 pm

Е тоя горе, дето нищо не разбира от кутии, ми събра този страшен хибрид. Кутията е събрана от части от 6-та генерация S40, 5-та генерация S20 и CRX L3.
Сложихме кутията с новия съединител и маховик от икономик, който е най-лекия заводски такъв на 212мм.
OBX дифа решихме да не го слагаме в тази кутия, ако го сглобим и заприлича на диф, ще го сложим на хеча. За там остава той, старият съединител от купето и другата хибридна кутия :).

Новата кутия има проблем с 2-ра, че понякога излиза и ще трябва да свалим кутията да проверим защо, но при такъв хибрид очаквахме даже повече проблеми, а за момента е само това, всички други предавки влизат перфектно. Няма никакви шумове и т.н.
Така или иначе семерингът на коляновия вал от страната на кутията е за смяна, сега съм поръчал такъв и като сваляме пак кутията, ще го сменя.
Докато кутията е долу и се работи по проблема с 2-ра, този път ще има време да сменя рейката и помпите на съединителя.
Предавките са ми перфектни на пръв поглед, все пак не съм я карал много колата откак сложихме кутията, но пада на обороти е по-малък м/у предавките и 1-ва и 2-ра са по-дълги.
Съединителят също още не е олегнал, само се усети притискателят, че е осезаемо по-твърд по усилието на педала.
Старият съединител е повъртял малко, но изглежда добре, маховикът обаче е целият синьо-лилав :D

Та така, ще покарам малко така да разработя кутията и като дойде време за смяна на маслото ще я свалим. Така направо ще изчистим и магнитите вътре от стружките. Сложих магнитна пробка, но кутията си има магнит и вътре и може да се изчисти само като е разглобена.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Fri Feb 07, 2014 10:36 pm

Предавките вече наистина са ми много добре, вече не излиза от буст и като превключвам върви все едно съм първа - втора - втора - втора :D

Ето го и стария съединител след като попревъртя малко с 240км/ч
2014-02-07 15.03.17.jpg
2014-02-07 15.03.44.jpg
2014-02-07 15.03.05.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Sun Feb 23, 2014 6:54 pm

Съединителят вече е на 300км градско и 200 извънградско и не се сдържах да и дам цялата газ на Японската среща на Дупница.

Ето едно видео.

На другия старт с лилавото BMW, което също е E46 M3 с 343 коня, го изпуснах и ми направи около 2 коли на старта. На 4-та м/у ~150 и ~200 му наваксах 2-те коли и точно да го изкантаря, включих 5-та и започна да ме дърпа.
В това, че ме дърпа на 5-та няма нищо странно, странното е как на 100 коня по-мощна кола и наваксах 2 коли на 4-та :shock:

Колата се оказа с духнала гарнитура, но явно е така от Лятната среща на Дупница миналата година.
Като се кара нормално няма никакъв яд, като и се дава цялата газ обаче, издъхва водата от системата в преливника н арадиатора.
Наложи се след всеки 2-3 старта да спирам да истине и да преливам водата обратно, но това не ми попречи да карам :D

Доволен съм как върви.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 219
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Jun 11, 2014 2:32 am

Скоро не съм писал тук, но колата не се кара от Февруари.
Дадох лилавата 6-та генерация на баща ми, а капачката на делкото беше дала фира и сглобих работещо делко за него и купето остана без делко.
Оказа се, че в щатите прелюдите са с външна бобина и си поръчах оригинална капачка и кабел.
Миналата седмица като дойдоха нещата я сглобих и запалих.
Сега остава да и платя данъка, гражданска и да и мина преглед, че пак да излезне на пътя и да започна да и слагам нещата, които съм накупил и вече стоят цяла година в кашони.

Ето как е сега новата капачка и кабел и старата бобина :D
2014-06-06 19.03.06.jpg

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest