Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Fri Aug 17, 2012 11:35 pm

Тая патка няма да я сложа за постоянно, само за ташак, стига някой да ми намери такава гумена играчка да срежем :D

Откак тръгна колата не слизам от нея и нещо не ми беше до писане, сега ще понапиша какво се случва.

Петък вечерта преди националната я посъбрахме набързо, че бояджията не си беше давал много зор.
Калниците са на шприц и някой ден ще я боядисвам цялата, трябва първо да си купя здрава броня и да събера малко пари.
С новите джанти е вече, но при раздуването веждите са се вдигнали малко нагоре, отпред е ОК, но отзад ...
Намртих си и ми ги дадоха на ядски добра цена 17-ки същия модел и ще ги сложа отзад, само че първо трябва да претърпят същата процедура като 16-ките.
16-ките са 9J ET35 с 225/40/16 гуми, 17-ките са 8J ET35 и като се завият на главините ще са 1,3см навътре в калниците.
Имам варианта - да сложа фланци и да карам 205/45/17 отзад, които пак ще стоят толкова разпънати като 225 отпред на 9J.
Остава обаче проблема, че борда на задните е по-малък.
Другия вариант е да разширя 17-ките от страната на борда и да станат 9J с голям борд, но за целта ми трябват поне 2 евтини 17ки джанти да си отрежа от тях обръчи.

Силовата част е по-добре.
Колектор, турбина, даунпайп, кулер и т.н. всичко дойде.
Използвахме вградения гейт с HKS актуатор на 0,8-1 бар, че нямаше място за на външния гейт изходната тръба вече там с тоя климатик.
Дайнпайпа минава на 1мм от компресора на климатика и долу при катализатора има мека връзка.
Кулер кита не пасна точно, понарязахме го и го направихме супер прибран и с по-къс път и по-малко снадки.

При разреждането на колата аванса го върнахме малко, но си карам с малко разместен разпределителен вал, което утре трябва да оправим.
Аванса го бяхме бутнали малко назад и почти го бяхме улучили, но после го сложих на белези и го сетнахме със стробоскоп и видяхме колко е избягал, сега е точно.
Колата надува почти до бар и върви много приятно на високите предавки.
На 1-ва 2-ра и някой път на 3-та върти като идиот и няма даване на пълна газ.

Сложих компресора на климатика от 6-та след фейслифта, сложих и кутията зад жабката с нов поленов филтър.
Напълних климатика, но не му понесе жегата.
Не успяваше да охлади и държеше високо налягане и след малко каране отвори клапана и изхвърли фреона върху нагретия изпускателен колектор, голям филм беше, все едно някой е хвърлил военна димка на цариградско.
Докато работеше обаче духаше въздух с темп. 7 градуса.
Не съм се отказал от идеята за климатик и мисля да пробвам да присадя голям климатичен радиатор от CR-V 97-01, та ако някой има такъв с тръбите или поне тръбите да казва.
Перката на водния радиатор е тръгнала да си заминава и мисля да си купя направо 2 перки с голям дебит на SPAL, но чакам да присадим радиатоа за да видя колко място остава и кой модел да си поръчам.

Дросела, който си събрах ми направи някакъв долен номер и запъна, оправих го, работи нормално, но сега пък не затваря добре и тръбичката му е на другата страна та мисля да си взема читав B16-ков дросел и да не се занимавам, а ми е останало и супер късичко парченце силиконов маркуч за там, който да сложа, да не е като сега с черните заводски със метално коляно и сума снадки. Ако някой му се намира да пише едно лично.

Изместих температурния датчик от колектора на тръбата преди дросела, подготвих си компа и за даталогинг и след като утре оправим разминаването на разпределителния вал съм планувал настройки на дино.

На гърнето му отрязахме големия накрайник и заварихме 76мм тръба и го навдигнахме леко нагоре.

За сега си карам с D15B7 кутията за да преценя какво да правя с D16Z6 кутията като предавки и след това трябва да я кача със LSD-то да не въртя толкова.

Ето малко снимки:
09082012573.JPG
09082012575.JPG
09082012577.JPG
09082012578.JPG
09082012579.JPG
09082012581.JPG
09082012582.JPG
09082012583.JPG
09082012584.JPG
09082012585.JPG
14082012587.JPG
14082012590.JPG

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Aug 29, 2012 1:47 am

Ето ги графиките:
POWER.JPG
BOOST.JPG
Има и нови попълнения по проекта - тръба от Integra DC2 Type R, която е за климатика от дехидратора до радиатора.
29082012606.JPG

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Nov 21, 2012 11:21 pm

Здравейте,
скоро нищо ново не е имало по колата, затова не съм писал.
Караше се редовно до преди 1 месец, сега се изкарва само в почивните дни.
Ходих с нея на Дупница и покарах яко.
Ето клипчета:

http://www.youtube.com/watch?v=V-6G3EWfRLo http://www.youtube.com/watch?v=mOMRtFYHwNs

Единственото ново е, че направих бартер и се сдобих с това:
25092012624.jpg
25092012626.jpg
С което най-накрая ще успея да сложа задната стабилизираща щанга от Integra R - 22мм.

Сега се чудя какво да правя със скоростната кутия.
Колата е 230whp.
В момента съм с кутия от 5-та генерация купе D15B7.
Проблемът обаче е, че при 7500оборота на 4-та съм с 210км/ч и няма как да е с тези числа, които дават из нета, може но с 4,25 FD.
Сега като не знам каква ми е базата в момента, не мога да преценя какви предавки да нареждам. Имам още S20 кутия от D16Z6 хеч и S40 икономик кутия, на тях съм им броил зъбите и числата ги знам с точност.
Числата са такива, като на D15B7 са от нета, другите са броени:
D15B7/D16Z6/S40 икономик.
1. 3.25 / 3.25 / 3.25
2. 1.761/ 1.9 / 1.9
3. 1.172/ 1.25 / 1.25
4. 0.909/ 0.937/ 0.937
5. 0.702/ 0.771/ 0.750
FD 4.058/ 4.25 / 3.888

Идеи ?

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Nov 21, 2012 11:29 pm

За сега сложих щангата.
Кутията ще я мислим по-натам.

USDM Integra DC2 Type R 22mm щанга, прахово боядисана с нови тампони наясякъде.
21112012645.JPG
21112012649.JPG

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Tue Dec 11, 2012 2:09 pm

Колата вече няма гражданска и не се кара, даже сега видях, че едната гума е спаднала.
Ще и сваля и акумулатора за зимата, но все пак днес има малко нови попълнения за пролетния тунинг.
Най-доброто масло за скорости, JDM маслен филтър, който трябва да държи по-постоянно налягане от стандартния, магнитни пробки за скоростите и катера и подсилка за спирачната помпа, че като се натисне спирачка да не мърда.
11122012651.JPG

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Jun 19, 2013 11:03 am

Не съм писал от доста време.
Колата върви, кара се на 0,8 бара без ядове за момента.
Най-накрая има нещо ново.
DSC_0017.jpg
DSC_0023.jpg
Brake stoper-ът е монторан, разлика има.
След монтажа първите 5-6 спирания бяха много резки, явно навикът ми е бил да обирам хода на firewall-a и после да спирам и сега като няма ход там, цялото усилие отива директно в спирачките.
Подготвил съм маркучи и спирачна течност.
DSC_0002.jpg
bf307.jpg
bf307.jpg (47.24 KiB) Viewed 4416 times
Следващия месец ще се поръчват дискове EBC Blade и накладки EBC Yellow.
product_photos-large_image-99683-197810-Blade_disc.jpg-550x.jpg
ebc_yellow.jpg
Поръчал съм ремонтни комплекти за предните и задните апарати.
Следващата съпка е смяна на дискове, накладки, маркучи, разпределител на спирачното усилие и течност. Междувременно ревизия на апаратите и накрая да имам свестни спирачки. В момента спира много на предните спирачки и паля обикновените накладки, което пък доведе до прегряване на дисковете и се изкривиха.

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Wed Aug 28, 2013 11:09 pm

Цяло лято само газ се дава и нищо не се прави по тази кола :D/>
Днес поръчах кормилна рейка от Integra R, че да завива малко по-бързо.
Остава само да си намеря казанче за ходравликата от интегра, но май и на Del Sol след 96-та е такова, може и на нещо друго да го има този модел с един изхода отстрани, не 2.

Поръчах най-накрая и спирачките.
Предни дискове за Prelude 5-та, задни за някакъв акорд 260мм от модела с луничките :D/>
Накладките са жълти отпред и отзад.

Image

Надявам се тази вечер американците да ми отговорят и да поръчам и съединителя, че да сложа най-накрая новата кутия, че старата вече се видя в чудо и 3-та примря. Spec Stage 3+ ще е.

Купих един всмукател от B16-ка и мисля да го присъдя на D16-ката заедно с пристърган дросел на 65мм.

Купих си друга глава, да си я портвам на спокойствие по новия колектор, че D16-ковия е с 42мм широки рънъри, а B16-ковия с 53мм и бая порт ще да е. Дано не пробия нещо.

Купих климатичен радиатор от CR-V с маркуча до компресора и ще се пробваме да го присъдим.
Само трябва да си сменя стопения маркуч за климатика, този дето е най-близо до колектора и не устиска на жегата :D/>

Иначе колата върви прилично, на месечната я дадох на малко по-добър шофер и се оказа, че е сила :D/>

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Fri Sep 06, 2013 1:53 pm

Започнаха да се появяват части
DSC_0010.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Mon Sep 16, 2013 12:13 pm

Току що дойде и рейката от 2001-ва година интегра, че колата не само трябва да спира, а и да завива.
DSC_00033456.jpg

User avatar
Izanagi
Site Admin
Posts: 220
Joined: Thu Apr 19, 2012 3:42 pm

Re: Ето я и моята история, Сивик 94 купе ESi

Post by Izanagi » Thu Sep 19, 2013 11:24 pm

Новите попълнения
DSC_0002111.jpg
DSC_0006111.jpg

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest